Quantcast
Browsing all 149 articles
Browse latest View live

Istanbul si Turcia spre Cappadocia cu Instagram take 3

Teoretic era ziua in care nu aveam prea multe de vazut / pozat. Practic… ohooo si cate am avut! Am inceput ziua asa (adica cu Mischa accesorii ) Am plecat la drum trecand peste podul Bosfor, lung de...

Cappadocia cu Istagram

Ne-am inceput ziua asa: cafea turceasca, gazda noastra de la Monastery Cave Hotel Cappadocia, un om glumet, dragut, amuzant, gata sa satisfaca toate poftele clientilor pretentiosi. In timp ce noi...

Zbor cu balonul in Cappadocia cu Sultan Balloons

Nu avem timp acum pentru detalii. Cappadocia are foarte multe sa ne ofere… putem insa sa va aratam pe fuga cateva poze de la zborul cu balonul de azi. This is something you do not see every day… unless...

Ultima zi in Cappadocia cu Instagram

Dupa zborul incredibil cu balonul am plecat sa exploram si partea mai turistica din Cappadocia. Am intalnit multi turisti dar, sfatuiti de Ercan, prietenul nostru de la Monastery Cave Hotel, am reusit...

Monastery Cave Hotel Cappadocia

Din categoria: locuri, povesti, oameni, azi povestim despre Monastery Cave Hotel Cappadocia. Hotelul este condus de Ercan si familia sa. Asa cum v-am mai spus vorbeste mai multe limbi: engleza,...

Clik here to view.

Ultima zi in Turcia – tot cu Instagram (ziua cu multa mancare)

Asa am ajuns la ultima postare din capitolul excursie cu Instagram. Am revenit in Istanbul daaar pe drum am stationat pentru mancare (ce altceva). Daca in primele zile am fost ok la capitolul mancare...

Traseu Eurotrip 2013

Am avut Eurotrip 2011 – excursia in care el a intrebat si ea a spus da . Eurotrip 2012 – excursia in care am mancat cremsnit la mama lui acasa si am facut poze superbe de trash de dress la Chamonix si...

Zbor cu balonul in Cappadocia

Noi in Cappadocia am ales sa facem un zbor cu balonul cu cei de la Sultan Balloons si cum fiecare experienta este diferita in functie de firma aleasa, noi va povestim despre ei si zborul cu ei . Am...

Alergand dupa baloane in Cappadocia

Ieri v-am aratat pozele din timpul zborului  apoi inainte de asta, imediat ce am zburat, v-am aratat pozele din timpul zborului facute cu Instagram. Va povesteam ca dupa zborul nostru, cei de la Sultan...

Poveste cu flori

In Amsterdam am hoinarit mult pe strazi. Am observat oameni, locuri, obiceiuri. Am zambit pentru ca am avut noroc de o vreme excelenta! Am zambit gasind, cautand sau intalnind povesti. In capul nostru...

Aventura Vivolis incepe vineri

Sa fie mai bine de trei saptamani de cand am primit primul email de la Ovi Travel. Pe 29 august a sosit el mai exact si imi spunea cam asa: Dacă accepți invitația noastră, vei pleca într-o aventură...

Aventura Vivolis – ziua 1

Pfoaaaaai. E greu sa si incep articolul asta. In momentul in care scriu aceste randuri suntem aproape de finalul zilei cu numarul 2 din Aventura Vivolis si cu toate astea mi se pare ca s-au intamplat...

Bordeaux in aventura Vivolis

Am plecat in #aventuravivolis cu super mult entuziasm si habar nu aveam ce urma sa se petreaca. In ultimele ore de Paris am aflat si indiciul pentru urmatoarea destinatie: oamenii de pe Facebook m-au...

Itinerariul nostru din Bordeaux in Aventura Vivolis

Vineri am alergat prin Paris dar sambata programul nostru a fost ceva mai relaxat. Din Paris va mai arat o poza: un apus superb exact la iesirea din parc . La 9:00 ne-am intalnit cu cel care trebuia sa...

St. Emilion din regiunea Bordeaux

Saint Emilion este un satuc din zona Bordeaux. Un satuc vechi cu fascinante biserici si ruine pierdute printre stradute inguste, podgorii, castele si binenteles, mult vin! Vita de vie a inceput sa fie...

Aventura Vivolis ultima parte

V-am tot povestit cum am alergat prin Paris, cum am vizitat insotiti de ghid Bordeaux, cum am degustat vinuri. A mai ramas sa va arat doar cu ce bucate alese ne-am desfatat papilele gustative in unul...

In cautarea Craciunului, entuziasm maxim

Call me crazy! Daaar chiar o fac! Gata! Este oficial! Pe 22 Decembrie, la ora 13:00 ma urc in trenul cu destinatia Viena! Eu, cu mine, cu gandurile si cartile mele! Voi petrece in aceasta companie...

Clik here to view.

Ma pregatesc sa plec spre Viena

Am vazut Viena de catralioane de ori (este o exagerare, binenteles) dar este oricum un oras superb, mai ales in perioada asta! Va spuneam in articolul anterior ca imi propun sa merg low low budget....

Newsflash! Pozez Viena cu F64

De ce imi plac mie cei de la F64? Pentru ca sunt prompti si deschisi la colaborari. Oarecum plictisita de aparatul meu de fotografiat (bine, puteti sa ma certati, nu mai e magia aia intre noi doi, ce...

Giveaway 500 MB trafic in roaming

Ati fost cuminti? Vine Mosu’ la voi anul asta? Intreb pentru ca asa cum va promiteam ieri am un concurs pentru voi. De la Orange Romania, prin intermediul blogului meu o sa primiti o cartela cu optiune...